Hjem Teamet Tilbud Ydelser Kontakt

Det kan du få svar på

Strategic Business Decision Model kan du bruge i sin helhed, eller du kan bruge enkelte elementer afhængig af hvad der er mest relevant for din situation. Her er nogle eksempler på analyser, workshops, og projekter, som vi har gennemført for vore kunder.
70 25 07 20
Kiwa Consult Symbion Fruebjergvej 3 DK-2100 København Ø

Strategisk check

Kom i gang med det samme...
Telefon: 70 25 07 20 e-mail: mail@kiwa.dk CVR: 57439068

Har du den rigtige strategi?

En strategisk analyse sammenholder dine strategiske ambitioner med muligheder og udfordringerne. Få svar på Om din strategi skal være agressiv eller organisk Dine største udfordringer og dine bedste muligheder Hvordan du ligger i forhold til dine konkurrenter Hvad du skal blive bedre til Hvordan din strategiske plan skal se ud
P P P P P

Tjener du penge på det du sælger?

Hvordan er virksomhedens evne til at omsætte produkt- og kundeporteføljen til

indtjening?

Find ud af Hvor du tjener penge og hvor du sætter penge til Få et overblik over hvilke kunder og produkter du skal satse på Tag de rigtige beslutninger Hvordan du sørger for at sælgere måles på det rigtige
P P P P

Portefølje vurdering

Kom i gang med det samme...

Kontrollerer du værdikæden - eller kontrollerer den dig?

Værdikæden handler om at hver enkelt område af virksomheden skal kunne tilføje mest mulig værdi. Så du kan differentiere sig, eller være omkostningsleder - eller begge dele. Værdikæden afslører hvilke konkurrencefordele du kan bygge på, og hvilke du har brug for at udvikle mere. Få svar på Hvordan du kan differentiere dig Hvor du kan minimere omkostningerne Hvordan du kan skabe konkurrencefordele og hvad du skal satse på Hvordan du styrker din forsyningskæde Hvordan du kan optimere værdikæden Hvordan du øger produktiviteten og effektiviteten
P P P P P P

Værdikæde analyse

Kom i gang med det samme...

Hvor godt konkurrerer du i markedet?

Få styr på Hvordan du ligger i markedet og hvordan du kan differentiere dig Om du kan være omkostningsleder, eller om dit produkt er tilstrækkeligt differentieret Hvad dine kernekomepentencer er og hvad du skal satse på Hvordan dine nøgletal ser ud i forhold til konkurrenterne Hvor du har en stærk konkurrenceenve og hvor du er udfordret
P P P P P

Konkurrenceevnen

Kom i gang med det samme...

Får du medarbejderne med?

Få svar på hvordan Få organisationen til at støtte op om strategien Få strategien forankret i organisationen Skab en nyttig kultur og en givtig adfærd Styrk din ledelsesstil Få mere ud af dine medarbejdere Få bedre medarbejdermotivation og tilfredshed Styrk kommunikationen
P P P P P P P

Ledelsesevnen

Kom i gang med det samme...

Overlever din forretning?

Er din forretningsmodel robust og innovativ nok til at klare fremtidens udfordringer? I disse år er der mange nye måder at anvende forretningsmodeller på, og nogle af dem har taget de etablerede virksomheder på sengen. Tænk blot på musik og taxiindustrien. Digitaliseringen har giver mange nye muligheder. Få styr på Om du er i fare for at blive rendt over ende af de nye forretningsmuligheder Hvordan du kan klare digitaliseringen og globaliseringen Om din branche eller forretning er i fare Om du skal gøre tingene på en anden måde Hvordan værdien skabes i din branche fremover
P P P P P

Forretningsmodellen

Kom i gang med det samme... Ydelser